نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود؟| فجر قهرمانی!

  • کد خبر: ۱۰۰۲۱۹
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود؟| فجر قهرمانی!
استقلال با شکست سپاسی گام بلندی به سوی فتح لیگ برتر برداشت.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با انجام هشت بازی برگزار شد که طی آن استقلال به صدرنشینی‌اش ادامه داد. فرهاد مجیدی که صبح روز بازی با شوک سرباز‌شدن مرادمند و یزدانی، دو مدافع فیکس و اصلی‌اش مواجه شد، دیروز عصر در ورزشگاه آزادی دقایقی بعد از توقف پرسپولیس برابر گل‌گهر تیمش را با روحیه به زمین فرستاد و موفق شد با شکست ۱ بر ۰ فجرسپاسی، هم به صدرنشینی‌اش ادامه دهد و هم گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

در دیگربازی‌ها، سپاهان با ذوب‌آهن و پیکان با تراکتور صفر-صفر مساوی کردند. نفت آبادان با نساجی و پرسپولیس با گل‌گهر یک‌بر‌یک کردند و مس رفسنجان در ادامه روند خوبی که در پیش گرفته است، ۱ بر ۰ از سد آلومینیوم اراک گذاشت؛ درست مثل نتیجه‌ای که هوادار در مشهد برابر شهر‌خودرو گرفت. فولاد دیگر‌پیروز دیروز لیگ برتر بود که موفق شد در شهرآورد خوزستان با نتیجه ۲‌بر ۰ نفت مسجد‌سلیمان را مغلوب کند.

محمد ربیعی، گزینه جذاب نیمکت سپاهان!

از هشت بازی روز گذشته لیگ، چهار بازی مساوی شد که در این چهار مسابقه، فقط چهار گل رد‌و‌بدل شد. شهرآورد سپاهان و ذوب‌آهن یکی از بازی‌های حساس دیروز بود که گلی در‌برنداشت، اما پس از بازی محرم نوید‌کیا به‌نوعی استعفا کرد تا شرایط طلایی‌پوشان خاص شود. سپاهانی‌ها امسال هزینه زیادی برای بستن تیم خود کردند و با اینکه در رتبه سوم لیگ قرار دارند، ولی شانس چندانی برای قهرمانی ندارند. هرچند هنوز یازده بازی تا انتهای فصل باقی مانده، ولی با‌این‌شرایط قهرمانی سپاهان اندکی سخت و دشوار است.

روز گذشته بعد از بازی ذوب و سپاهان، شایعه پیوستن محمد ربیعی، سر‌مربی فعلی مس رفسنجان، به سپاهان به گوش رسید؛ شایعه‌ای که یکی از خبرنگاران در کنفرانس پس از بازی مس و آلومینیوم از ربیعی پرسید و جواب مبهم سر‌مربی موفق کرمانی‌ها حالا به این شایعه قوت بخشیده است. اگر دیدید در چند روز آینده ربیعی ناگهان سر از سپاهان درآورد، تعجب نکنید؛ هرچند گفته می‌شود این اتفاق قرار است در فصل آینده بیفتد و سپاهانی‌ها یک قرارداد پنج‌ساله جذاب برای این مربی جوان آماده کرده‌اند که تاریخ شروع آن از پایان لیگ امسال است.

تراکتور همچنان دور از پیروزی

تراکتور همچنان با پیروزی بیگانه است. پیکان صفر- تراکتور صفر؛ بازهم توقف تیمی که در خانه نمی‌برد. دیدار تیم‌های پیکان و تراکتور بدون رد‌و‌بدل‌شدن گل به پایان رسید. آن‌ها که آخرین‌بار در پاییز یک تیم را شکست داده‌اند، دیروز با پیکان مساوی کردند تا جمع امتیازاتشان در هفته نوزدهم تازه‌۱۵ شود. آن‌ها دربرابر تیمی مساوی کردند که تا‌کنون بردی در خانه کسب نکرده است. درحالی‌که پیکان به‌دنبال اولین برد خانگی خود بود و تراکتور و سولدو به‌دنبال هر سه امتیاز برای فرار از بحرانی که گریبانشان را گرفته، این میزبان بود که بازی را بهتر شروع کرد. شاگردان حسینی خیلی زود به پنالتی رسیدند، اما اخباری ضربه حق‌دوست را گرفت.

در ادامه با درخشش گلر تراکتور دروازه این تیم همچنان بسته ماند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. در نیمه دوم هر دو مربی تغییراتی را در ترکیب تیم‌هایشان ایجاد کردند تا بلکه به گل برسند، اما این اتفاق رخ نداد. پیکان چند موقعیت خطرناک در این نیمه هم داشت؛ ولی اخباری و بی‌دقتی بازیکنان پیکان، فرصت گل‌زنی را از این تیم گرفت. با این نتیجه، پیکان باز هم در خانه نبرد و روز‌های بی‌برد تراکتور در زمستان نیز تداوم پیدا کرد.

برد فولاد با گل‌های ۲ بازیکن سرخابی

فولا در‌حالی دیروز یکی از برندگان هفته نوزدهم بود که دو گل این تیم را بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس زدند. آرش رضاوند و مهدی شیری که دو بازیکن مغضوب هواداران سرخابی‌ها بودند، دیروز محبوب هواداران فولاد شدند و با دو گلی که به ثمر رساندند، نشان دادند چه مهره‌های مؤثری برای تیم جواد نکونام هستند. نکونام هفته گذشته گفته بود شیری بهترین دفاع‌راست لیگ ایران است و هر تیمی آرزوی داشتن چنین‌بازیکنی را دارد.

عقب‌افتادن پرسپولیس با اشتباه مهلک لک

پرسپولیس در روزی که با گل مشکوک به هند حامد پاکدل از گل‌گهر پیش افتاده بود، روی اشتباه مهلک حامد لک خیلی زود گل تساوی را خورد تا با ازدست‌دادن دوامتیاز مهم، مسیر قهرمانی را برای استقلال هموار کند. از اتفاقات جالب این بازی تعویض شایان‌مصلح و مرتضی تبریزی توسط امیر قلعه‌نویی در دقیقه‌۳۰ بازی بود؛ تعویضی که خیلی زود جواب داد و کرمانی‌ها روی ارسال برزای که به زمین آمده بود، با ضربه سر استنلی کی‌روش به گل رسیدند. مهاجم برزیلی که همیشه قاتل پرسپولیس بوده است، چه در لباس ذوب‌آهن، چه سپاهان و حالا هم گل‌گهر سیرجان.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->